Friday, March 26, 2010

E nevoie de ajutor...

Dragilor şi dragelor,

Miercuri, în inconştienţa mea plasam ca status pe pagina mea de Facebook (la ce o am, nu prea ştiu...) următorul text: „Murim prea tineri şi îmbătrânim prea repede”.
            Eu am 25 de ani... aproape 26 şi, har Domnului, sunt (aproape) sănătos. Însă nu toată lumea are norocul de a fi la fel, la o vârstă apropiată mie.
            Vă rog să luaţi aminte la apelul pe care îl fac acum: Titu Anghel, un tânăr „coleg”, cercetător ştiinţific la Facultatea de Geografie din Cluj-Napoca, în vârstă de 30 de ani are nevoie de un re-transplant de plămâni. Nu am greşit, nu e un transplant, ci un re-transplant, deoarece în anul 2005 el a suferit un transplant de plămâni, la o clinică din Viena, fapt care l-a ajutat să ducă până acum o viaţă normală. La un control medical în Viena, făcut în 15 Februarie 2010 s-a descoperit că e necesar un nou transplant, deoarece capacitatea pulmonară i-a scăzut la jumătate...
            Suma necesară pentru operaţie este de 70.000 de Euro; Din câte am înţeles, el a reuşit să strângă până acum 30.000 de Euro...
            O sa trec mai jos conturile in care pot fi făcute donaţiile şi sper ca acest apel să nu fie unul lipsit de ecou.
            Mă bazez pe voi, mai ales că în urmă cu un an şi ceva am reuşit cu ajutorul vostru să strâng aproape 2000 de RON pentru cazul Daliei, fetiţa diagnosticată cu leucemie galopantă. Iată ca a ajutat Dumnezeu şi acum fetiţa este bine, şi prin ajutorul vostru...
            Să dea Domnul să nu fim vreodată puşi în locul celor prezentaţi mai sus...
            Vă mulţumesc pentru ajutor, în numele lui Titu...


            Daca doriti sa il ajutati, conturile care sunt deschise pentru Titu Anghel la banca BCR, sunt urmatoarele:

RO74RNCB0180043705710001 - EURO

RO14RNCB 0318043705710001 – RON.

No comments: