Thursday, February 6, 2014

Pauză. De studiu.

Zece ani, un film și multe amintiri. Asta ne-a oferit unchieșu Zuckerberg pe toți pereții de vreo două zile. Am avut cinci ani la dispoziție să analizez "profilul" Cărții de Fețe și să trag câteva concluzii punctuale:

  • recunoaștem sau nu, dă dependență
  • trezește în fiecare dintre noi o curiozitate nesănătoasă
  • e (cu siguranță) cel mai mare cronofag al timpurilor noastre
  • e o modalitate de a atrage atenția, de a ne băga în seamă, de a "cerși" atenție
  • e o ispită de tip narcisist (întotdeauna vom proiecta pe perete pozele noastre ideale, cele mai reușite, de fapt, o imagine a noastră idealizată)
  • e un surogat al socializării
  • e un etalon subiectiv al popularității fiecăruia dintre noi
  • e o oglindă a nivelului de educație și cultură
Am evidențiat mai sus doar părțile "negative" ale Facebook-ului nu într-un mod ipocrit (am 2,417 prieteni pe profil) ci ca să ne punem câteva semne de întrebare... 

1 comment:

Claudiu said...

Fain zâs! Să-mi pun oare un semn de întrebare dacă de blogul tău am aflat tot de pe FB?!