Sunday, January 25, 2009

Je t'aime...

Zburd din nou cu o oarecare tulburare în suflet, după foarte multă vreme în care nu am ştiut ce va să mai însemne aceasta...

Azi am terminat de citit Memorii, cartea biografică de excepţie a ÎPS Bartolomeu Anania, ceea ce ar fi trebuit să fie (şi a fost) un prilej de bucurie... Am isprăvit cele 690 de pagini în format mare cam într-o saptămână şi oleacă, în măsura în care am ciupit cateva pagini în orice mică pauză disponibilă...

Starea mea de tulburare din aceste clipe (e ora 00:51) s-a prelungit din tulburarea prietenului meu care m-a rugat să ne întâlnim spre seară, ca să povestim... Probleme, probleme şi iar probleme... Cred că în această seară dacă m-aş fi întâlnit cu cineva cunoscut şi m-ar fi întrebat, ca de obicei „Ce mai faci?”, aş fi ezitat să răspund cu eternul meu „Din ce în ce mai bine!”. Repet, nu ştiu de ce, dar în seara asta nu m-am simţit din ce în ce mai bine...

Ca să trecem într-un plan mai optimist şi mai frumos, aveţi aici, mai jos puţin, visul oricărui om ce urcă pe o scenă...

Vă las pe voi să apreciaţi... Că de comentat...comentaţi mai greu...

Al vostru, Ioane.


3 comments:

Anonymous said...

sunt cateva bloguri pe care le "rasfoiesc" din cand in cand...printre care si al tau...nu pot spune motivu'...unul vechi si lipsit de importanta, cu "gust" de sare si soare...bafta in continuare!

Ioane said...

Multumesc! Va rog, lasati un nume ca sa va recunosc...

Anonymous said...

...