Tuesday, August 17, 2010

Uat ă uandărful dei...

    Ce poate fi mai frumos decât să ma trezesc dimineaţa, să-mi pup nevasta, să o petrec din priviri cum pleacă la muncă "furându-mi" bicicleta, să o sun ca să mă asigur că a ajuns cu bine? 
     Ce poate fi mai fain decât să te apuci de muncă belind ochii în monitor, cu nişte căşti imense pe urechi în care răsună hăl mai cul jazz evăr, savurând o cană de cafea cu lapte? 
       Ce te mai poate ferici în plus faţă de cele mai sus scrise? 
     Doi prieteni pe care nu i-am văzut de mult, unul venit din îndepărtate raiuri caymanice de la doisprezece mii de kilometri, celălalt un drag preot mai tânăr decât mine, pe care însă îl văd destul de rar... Amândoi m-au chemat la o întrunire cam în acelaşi timp...
     Că de aia se cheamă "pretini"...

2 comments:

Alex P. (IX B) said...

Care e "hăl mai cul jazz evăr" in opinia dvs?

Ioane said...

Nu am un artist preferat... dar de la George Benson pana la Johnny Raducanu... ii savurez pe toti...