Tuesday, September 2, 2008

Modestia...

Săptămâna trecută a fost una plină pentru mine, încununată fiind de o nuntă a unui prieten taman în Pietroşiţa, Dâmboviţa. Petrecerea s-a ţinut în Sinaia, prilej cu care am vizitat şi eu staţiunea, Castelele Peleş şi Pelişor, minunându-mă de atâta frumuseţe.

Dezamăgit am rămas doar de atotprezenţa kitsch-urilor pe toate tarabele, lucru întâlnit şi în Sighişoara, din păcate…

Ca o altă surprinzătoare coincidenţă, la Sinaia m-am întâlnit cu « surprinsa » de acu două sau trei articole… Din păcate, starea ei de spirit nu era tocmai fericită, iar contextul temporal ne-a făcut să ne vedem doar pentru câteva minute…

Trec din nou peste detalii. Nuntă foarte reuşită, el avocat, ea jurist, amândoi stabiliţi în Spania, Ciudad Real. Invitaţi de renume cum ar fi consulul Spaniei în România, un grup foarte bun de dansatori din Spania, maestrul romanţelor Gheorghe Sărac, Irina Loghin, sau Costel Busuioc ne-au onorat cu prezenţa. Ca să nu fiu nedrept, trebuie să îi menţionez şi pe membri Grupului Coral « Sfântul Apostol Andrei », care au avut o mare parte de vină în reuşita evenimentului. Modestia lipsă să îmi fie iertată, dar colegii mei meritau…

Că tot veni vorba de modestie, vreau să vă spun că i-am descoperit monumentul în persoană. Nu în altul, decât în Costel Busuioc. Da, Pavaroti din Banat, de el e vorba… Am rămas impresionat în mod plăcut de naturaleţea, modestia şi bunul simţ al acestui om, care, după cum spunea chiar el, a avut norocul de a fi descoperit de cineva… Mereu zâmbitor, discutând cu toată lumea, responsabil faţă de vocea lui… Am fost cazaţi în aceiaşi casă, doar noi şi el, aşa că am putut socializa în voie, chiar dacă timpul a fost destul de scurt…

Vreau să ştiţi că acest om cu constituţie de zidar are un suflet nobil cum rar mi-a fost dat să întâlnesc…

Intraţi pe un Trilulilu sau Youtube ca să îl ascultaţi, şi cu siguranţă îl veţi încadra în categoria celor cărora Dumnezeu, când le-a dat un talent (talant) a uitat să pună frână…

No comments: