Tuesday, July 15, 2008

Bag picioru'!

Rezumat: sunt... bing-baaang, printre copaci...biing-baaaaang; am terminat facultatea - bing(o). Am luat si masteratul cu nota maxima - baaaaaang! Si la ce folos? Nu intelegeti eronat... nu sunt deprimat sau sictirit si nici macar exagerat de plictisit...
Invatam atat amar de vreme si tot boi-vagon ramanem, pana la urma... Asa ca... bag picioru'!
Azi dimineata, cand sa plec la munca mai cu drag, una din distinsele patru roti ale masinii era plictisita si rasuflata rau de tot. Ce sa mai zici? "Bag picioru'!". Se rezolva pana la urma, provizoriu si definitiv, dar ajungeam prea devreme la munca. Reguli noi, "Bag picioru'!", nu am voie sa vin mai devreme sa muncesc... Ok, zic. Numai bine merg sa beau o cafea ca tot dobitocu', unde e mai buna si mai aproape... adica "la mol". Adica, in cazul meu, Iulius. Ajung, parchez si salivez cu gandul si inima infarcto-miocardo asteptatoare la ditamai cafeaua ce aveam sa o savurez. Urc, prima cafenea inchisa. "Bag picioru'!". Stoic, as usually, merg mai departe. A doua la fel. "Bag picioru'!" Renunt la idee, imi iau la nimereala un pumn de plicuri de trei in unu si plec la munca. Ajung la munca, nu am de lucru. "Bag picioru'!". Asta e, am vreme sa imi beau linistit cafeaua... Termin munca, plec catre casa, vine ploaia. Dau drumul la stergatoarele de parbriz, dau sa spal, dar... surpriza... nu mai am apa la parbriz. Concluzie: "Bag picioru'!". Ajung acasa, deschid usa, imi reamintesc ca nu am mai dat nicicare pe aici de vineri si ca e o dezordine grozava. Primul instinct: "Bag picioru'!". Ma apuc de curatat, trece vremea, plec iar, ma intalnesc cu prietena cu care trebuia sa ma intalnesc in postarea "Altcineva", ne povestim ispravile de sustineri licentiate si dizertate, atingem subiectul intim al viitorului fiecaruia, ca proaspat absolventi si ajungem la concluzia ca trebuie incercat orice e de noi, cat de cat, ca viitorul pe aici nu ne zambeste. De suras, nici atat. Asa ca... "Bag picioru'!"
Iar acum vreau sa va explic ca de fapt tot ce vedeti mai sus e doar un mic preludiu pentru poza asta "artistica" facuta de mine intr-o camera de hotel din (Stockholm), Suedia. Ma plictiseam oleaca, din camera de la mine se vedea apusul interminabil. Stateam intins in pat uitandu-ma la pozele din aparatul foto al domnului Frumos. La un moment dat, privind apusul asta superb, zic: "Bag picioru'!". Zis si facut: bag picioru in cadru, apas pe buton si iata rezultatul! M-am tampit la cap. Dar imi place. "Bag picioru'!"

1 comment:

Anonymous said...

faină băgare de picior, nimic de zis...
Ş-apăi cu surâzândul viitor, chiar nu-i de băgat piciorul!